Australie 2016

Back in Australia.

Dinsdag 2 februari zijn we vertrokken vanaf Schiphol naar Dubai. Een vlucht van ca. 7 uur met een Airbus 380-800, bijzonder aangenaam. Na een korte stop van bijna 2 uur zijn we doorgevlogen naar Adelaide, een vlucht van ca. 12 uur.
Woensdagavond rond 20:55 uur plaatselijke tijd geland en om 22:00 uur waren we eindelijk in het hotel. Nog net tijd voor een alcoholische versnapering en toen naar bed. Ondanks het tijdverschil toch goed geslapen.
Donderdag hebben we de camper opgehaald en zijn we naar Victor Harbor gereden. Daar eerst de nodige boodschappen gedaan en doorgereden naar de camping, Victor Harbor Beach Caravan Park. Goede camping op loopafstand van het centrum.
Helaas was het weer wat minder, erg veel wind en daardoor best fris.
’s Avonds zijn we gaan eten in The Anchorage, een leuk restaurant, leuke kaart en niet te duur.
Vrijdag was er ook nog veel wind maar ook zon en daardoor was de temperatuur direct een stuk aangenamer. ’s Middags naar het centrum gewandeld en ’s avonds toch nog maar weer uit gaan eten, nu in Hotel Victor. Eten was goed maar de hoeveelheden zijn hier enorm. Alleen een hoofdgerecht is voor ons genoeg en dat kregen we nog niet eens helemaal op.
Vandaag, zaterdag, zijn we doorgereden naar Lake Albert Caravan Park in Meningie. Hier blijven we in ieder geval 2 nachten, misschien langer.
Het weer is zoals we hadden gehoopt, vol zon, rond de 27 graden, weliswaar wat wind maar dat is nu wel lekker.
We hopen dat het zo blijft.
Het is heerlijk om weer terug te zijn in dit prachtige land.
We zullen jullie regelmatig op de hoogte houden van onze reis.